Generelle oplysninger:

• Juridisk navn: ABAforeningen - Landsforeningen for høj-intensiv pædagogisk behandling af børn med autisme baseret på anvendt adfærdsanalyse
  • Organisationsform: Forening
  • CVR. nr.: 27796729
  • Adresse: St Elmuevej 7. 4640 Faxe
  • E-mailadresse: info@abaforeningen.dk
  • Telefonnummer: +45 60 60 64 46
  • Etableringsår: 2003

Betaling:

Der kan betales med kreditkort, bankoverførsel eller Mobile Pay

• Bankoverførsel kan ske til:
    • Reg. nr. 7701
    • kontornummer: 0356442
    • IBAN-nummer: DK0877010000356442
    • SWIFT-adresse: SYBKDK22
    • Obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor)
  • Mobile Pay: 72082

Persondata:

• Ved indmeldelse i ABAforeningen har vi brug for følgende oplysninger:
    • Navn
    • Adresse
    • Telefonnummer
    • E-mail adresse
    • Om du er pårørende, fagperson eller studerende
  • Derudover beder ABAforeningen om en række andre, personlige oplysninger såsom erhverv, barns navn og alder mv. Det er naturligvis frivilligt, om du vil oplyse dem.
  • ABAforeningen benytter de registrerede oplysninger i forbindelse med udsendelse af materiale og indkaldelser til mellemmer, til at facilitere netværk mellem medlemmer, til at sætte familier i kontakt med hinanden, og til statistiske formål.
  • ABAforeningen videregiver ikke personoplysninger (kontaktoplysninger) til andre medlemmer uden forudgående samtykke.
  • ABAforeningen videregiver ikke pesonoplysninger til tredjepart.
  • ABAforeningen opbevarer dine personoplysninger, så længe du er medlem. Efter udmeldelse opbevares vi oplysningerne i max 1 år, hvorefter oplysningerne slettes.
  • Oplysningerne opbevares krypteret.
  • Som registreret hos ABAforeningen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed kan rettes til ABAforeningen via e-mail info@abaforeningen.dk. Du kan også altid se dine egne oplysninger ved at logge ind på medlemsportalen.

Levering

• Ved indmeldelse i ABAforeningen får du en velkomstmail inden tre dage efter, at vi har modtaget betaling.
  • Ved bestilling af kurser eller andre aktiviteter, vil du modtage bekræftelse straks efter betaling.

Fortrydelsesret

• Du har 14 dages fortrydelsesret ved indmeldelse eller køb af ydelser hos ABAforeningen, regnet fra det tidspunkt, hvor du har modtaget ydelsen.
  • Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal det meddeles via mail til info@abaforeningen.dk eller telefon 40 53 47 99 inden fristens udløb.

Undtagelser fra fortrydelsesretten

• Ved køb af kurser, deltagelse i landsmøde eller lignende aktiviteter, skal du meddele at dit ønske om at bruge fortrydelsesretten senest en uge før afholdelsen.

Reklamationsret

• Der er 2 års reklamationsret på varer - hvis den modtagne vare er behæftet med fejl. Hvis du ønsker at gøre brug af reklamationsretten, skal det meddeles via mail til info@abaforeningen.dk. Vi vil så enten erstatte varen med en anden eller tilbagebetale købsbeløbet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

• Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Klageadgang

• Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til formand Henriette Juul Brandtberg på formand@abaforeningen.dk eller tlf. 60 60 64 46.